неділя, 28 січня 2018 р.

Біологія 9 клас План - конспект уроку "Практична робота №3 "Складання схем схрещування""

Біологія 9 клас                     
Тема: Практична робота №3 «Складання схем схрещування»

Мета: формувати вміння пояснювати генетичні поняття, обгрунтовувати роль спадковості в еволюції організмів, порівнювати генотип і фенотип; формувати науковий світогляд, розвивати особисту відповідальність, здатність відстоювати власну точку зору, вміння робити вільний вибір за умови повної обізнаності, виховувати почуття соціальної гідності та відповідальності за родинне вогнище; розвивати логічне мислення учнів, уміння застосовувати знання схем генетики для складання схем схрещування та розв'язування гкенетичних задач, формувати основні предметні компетенції: навчальну, соціальну, комунікативну, здоров'язберігаючу, мотиваційно-функціональну.
Обладнання: підручник, інструктивні  картки
Тип уроку: застосування знань на практиці  
Хід уроку
І. Організація класу
ІІ. Актуалізація опорних знань
Графічний диктант.
1. Схрещування батьківських форм, які спадково відрізняються лише однією парою ознак – моногібридне. (Так)
2. Сукупність генів, яку організм дістає від батьків, становить фенотип.(Ні)
3. Ознака, яка зовні зникає, називається домінантною.(Ні)
4.Парні гени називають алельними.(Так)
5.Алельні гени розміщуються в гомологічних хромосомах і під час мейозу опиняються в різних гаметах.(Так)
6. Гомозиготою за даною парою ознак називають такі особини, які утворюють тільки один сорт гамет.(Так)
7. Другий закон Г.Менделя: розщеплення за кожною парою ознак відбувається незалежно від інших пар ознак.(Ні)
8. Перший закон Г.Менделя – закон одноманітності першого покоління.(Так)
9. При неповному домінування спостерігаємо розщеплення: 1:2:1.(Так)
10. Дигетерозиготна особина може утворювати чотири сорти гамет.(Так)
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності
Сьогодні на уроці ми не тільки навчимося розв'язувати генетичні задачі, а переконаємося в необхідності знань з генетики. Навчимося застосовувати знання з генетики при вирішенні багатьох життєвих проблем.
IV.Виконання практичної роботи
Робота з інструктивними картками
V. Закріплення вивченого матеріалу
Пропоную розв'язати всім таку задачу:
У потомстві, одержаному від схрещування двох червоноквіткових рослин нічної красуні, були рослини з рожевими, червоними і білими квітками. Поясніть одержані результати.
Розв'язування:
АА - червоні квіти
аа - білі квіти
Аа - рожеві квіти
Р ♀ АА х ♂ АА
Гамети: А А А А
F1 АА, АА, АА, АА всі рослини з червоними квітами.
Так, в задачі була закладена помилка. Ви добре справилися із цим завданням.
VI. Підсумок уроку . Д/з …п.38


Немає коментарів:

Дописати коментар

Біологія 9 клас. Екосистеми. Екосистеми та їх функції.

Біологія 9 клас. Екосистеми. Екосистеми та їх функції.