Біологія 6 клас №
Тема уроку: Брунька: види, будова та основні функції. Лабораторне дослідження №5.
Будова бруньки.
Мета: розширити знання учнів про значення органів для рослин;
розвивати вміння роботи з лупою, виконання та оформлення рисунків; на прикладі
бруньки, розвивати вміння спостерігати, описувати і робити висновки про
взаємозв’язок будови і функцій організму.; розвивати допитливість і кмітливість;
розширювати кругозір учнів; продовжувати формування навичок логічного мислення.
Обладнання: лупа, гербарій, фото, відео
Тип уроку: вивчення нового матеріалу
Хід
уроку
І. Організаційний момент
ІІ. Актуалізація опорних
знань
Прийом «Мікрофон»
·
Що таке пагін?
·
З яких частин він складається?
·
Яка роль пагона в житті рослини?
·
Яку будову має листок?
·
Які функції виконує листок?
ІІІ. Мотивація навчальної
діяльності
Повідомлення учнів (випереджуюче навчання)
ІV.Вивчення нового матеріалу.
Розповідь учителя
Крім листків на пагоні
розташовані бруньки – зачаткові пагони, захищені криючими бруньковими лусками.
Бруньки
Верхівкові Бічні
Пазушні
Додаткові
Бруньки
Вегетативні Змішані
Генеративні
2. Робота учнів з підручником
- Чим відрізняються вегетативні та генеративні бруньки ?
V. Закріплення вивченого матеріалу
Прийом «Творча лабораторія».
Виконання лабораторного дослідження №5 «Будова бруньки» (за
інструктивними картками)
VI. Підсумок уроку
VII. Домашнє завдання Опрацювати відповідний
параграф. Додатково принести цибулину та підготувати повідомлення «Видозміни
вегетативних органів рослини»
Немає коментарів:
Дописати коментар