Додаток 1 до методичних
рекомендацій щодо оцінювання навчальних досягнень учнів 5-6
класів, які здобувають освіту
відповідно до нового Державного
стандарту базової середньої освіти
(назва закладу загальної середньої
освіти)
СВІДОЦТВО ДОСЯГНЕНЬ
учня / учениці класу
(прізвище та ім’я
учня / учениці)
навчальний рік
Характеристика навчальної діяльності* |
Стан сформованості (сформовано/формується) |
виявляє інтерес
до навчання |
|
виявляє розуміння прочитаного |
|
висловлює власну
думку |
|
критично та системно
мислить |
|
логічно обґрунтовує власну позицію |
|
діє творчо |
|
виявляє ініціативу в процесі навчання |
|
конструктивно керує
емоціями |
|
оцінює ризики |
|
самостійно приймає рішення |
|
розв’язує проблеми |
|
співпрацює з іншими |
|
Характеристика результатів навчальної діяльності
Навчальний предмет / інтегрований курс |
Результати навчання |
Рівень досягнення результатів навчання |
||
І семестр |
ІІ семестр |
Рік |
||
Українська мова |
Сприймає усну
інформацію на слух / Аудіювання |
|
|
|
Усно взаємодіє та висловлюється / Говоріння |
|
|
|
|
Сприймає письмові тексти / Читання |
|
|
|
|
Письмово взаємодіє
та висловлюється / Письмо |
|
|
|
|
Загальна оцінка
результатів навчання** |
|
|
|
|
Українська література |
Сприймає усну
інформацію на слух / Аудіювання |
|
|
|
Усно взаємодіє та висловлюється / Говоріння |
|
|
|
|
Сприймає письмові тексти / Читання |
|
|
|
|
Письмово взаємодіє
та висловлюється / Письмо |
|
|
|
|
Загальна оцінка
результатів навчання** |
|
|
|
|
Зарубіжна література |
Сприймає усну
інформацію на слух / Аудіювання |
|
|
|
Усно взаємодіє та висловлюється / Говоріння |
|
|
|
|
Сприймає письмові тексти / Читання |
|
|
|
|
Письмово взаємодіє
та висловлюється / Письмо |
|
|
|
|
Загальна оцінка
результатів навчання** |
|
|
|
|
Інтегрований курс літератур (української та зарубіжної) |
Сприймає усну
інформацію на слух / Аудіювання |
|
|
|
Усно взаємодіє та висловлюється / Говоріння |
|
|
|
|
Сприймає письмові тексти / Читання |
|
|
|
|
Письмово взаємодіє
та висловлюється / Письмо |
|
|
|
|
Загальна оцінка
результатів навчання** |
|
|
|
Інтегрований мовно- літературний курс |
Сприймає усну
інформацію на слух / Аудіювання |
|
|
|
Усно взаємодіє та висловлюється / Говоріння |
|
|
|
|
Сприймає письмові тексти
/ Читання |
|
|
|
|
Письмово взаємодіє та висловлюється / Письмо |
|
|
|
|
Загальна оцінка
результатів навчання** |
|
|
|
|
Іноземна мова |
Сприймає усну
інформацію на слух / Аудіювання |
|
|
|
Усно взаємодіє та висловлюється / Говоріння |
|
|
|
|
Сприймає письмові тексти
/ Читання |
|
|
|
|
Письмово взаємодіє та висловлюється / Письмо |
|
|
|
|
Загальна оцінка
результатів навчання** |
|
|
|
|
Друга іноземна мова |
Сприймає усну
інформацію на слух / Аудіювання |
|
|
|
Усно взаємодіє та висловлюється / Говоріння |
|
|
|
|
Сприймає письмові тексти
/ Читання |
|
|
|
|
Письмово взаємодіє та висловлюється / Письмо |
|
|
|
|
Загальна оцінка
результатів навчання** |
|
|
|
|
Математика |
Опрацьовує проблемні ситуації та створює математичні моделі |
|
|
|
Розв'язує математичні задачі |
|
|
|
|
Критично оцінює результати розв’язання проблемних ситуацій |
|
|
|
|
Загальна оцінка
результатів навчання** |
|
|
|
|
Пізнаємо природу / Довкілля / Природничі науки*** |
Проводить дослідження природи |
|
|
|
Опрацьовує та використовує інформацію |
|
|
|
|
Усвідомлює закономірності природи |
|
|
|
|
Загальна оцінка
результатів навчання** |
|
|
|
|
Технології |
Проєктує та виготовляє вироби |
|
|
|
Застосовує технології декоративно-ужиткового мистецтва |
|
|
|
|
Виявляє самозарадність у побуті / освітньому процесі |
|
|
|
Загальна оцінка
результатів навчання** |
|
|
|
|
Інформатика |
Працює з інформацією, даними, моделями |
|
|
|
Створює інформаційні продукти |
|
|
|
|
Працює в цифровому середовищі |
|
|
|
|
Безпечно та відповідально використовує інформаційні технології |
|
|
|
|
Загальна оцінка
результатів навчання** |
|
|
|
|
Здоров’я, безпека та добробут (інтегрований
курс) |
Піклується про здоров’я |
|
|
|
Приймає рішення для
безпеки |
|
|
|
|
Виявляє підприємливість і поводиться етично |
|
|
|
|
Загальна оцінка
результатів навчання** |
|
|
|
|
Етика / Курси морального спрямування *** |
Поводиться етично |
|
|
|
Мислить критично |
|
|
|
|
Позитивно ставиться до себе та оточуючих |
|
|
|
|
Загальна оцінка
результатів навчання** |
|
|
|
|
Вступ до історії України та громадянської освіти
/ *** |
Орієнтується в історичному часі й просторі |
|
|
|
Працює з інформацією історичного змісту |
|
|
|
|
Виявляє повагу до гідності людини та соціальну активність |
|
|
|
|
Загальна оцінка
результатів навчання** |
|
|
|
|
Інтегрований курс «Мистецтво»/ курси за вибором художнього спрямування |
Пізнає різні види
мистецтва |
|
|
|
Працює з текстом |
|
|
|
|
Бере участь у творчій
діяльності |
|
|
|
|
Загальна оцінка
результатів навчання** |
|
|
|
|
Фізична культура |
Розвиває особистісні якості
у процесі фізичного виховання |
|
|
|
Володіє технікою фізичних вправ |
|
|
|
|
Здійснює фізкультурно- оздоровчу діяльність |
|
|
|
|
Загальна оцінка
результатів навчання** |
|
|
|
|
[назва міжгалузевого інтегрованого курсу або курсу за вибором] |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
* За результатами спостереження за
навчальною діяльністю учнів / учениць наприкінці кожного семестру класний керівник робить позначку у разі стабільного
вияву певної характеристики в навчальній діяльності учня / учениці.
** У разі
виставлення загальної підсумкової оцінки, після визначення рівня досягнень за
кожною групою результатів, використовувати окремий
рядок для виставлення загальної
оцінки.
*** Видалити зайве
перед друком або підкреслити назву курсу відповідно до освітньої програми закладу освіти.
3
Немає коментарів:
Дописати коментар